smultron på strå

Åh !

Publicerad 2008-10-30 18:29:03 i Allmänt,

Nu är det helg......fyyy så skönt alltså =) som jag har längtar !

Var och handlade för en stund sen...å då såg jag den där..... SATC filmen - jag var bara tvungen , så nu finns den i vår dvd hylla.....Tina du o jag ska se den i helgen tänkte jag !!

Köpte även chips, dip o SKUMTOMTAR!  Jag bara älskar skumtomtar!

NU ska jag göra lite food....min magkatarr gjorde sig nyss t känna så jag måste bli duktigare på att äta regelbundet! Ikväll blir d en av mina favoirter - så enkelt , så GOTT. Det blir parmesanpanerad kycklingfilé med en ruccola sallad och rödvinssås! =)

Tänkte även göra en såndär rosa tjejjig drink , jag e ju faktiskt ledig imorron....nog för att vin hade varit gott d me...men jag hade inget hemma =(



hörs sen sötisar!!!


 en underbar sommardag i stockholms skärgård.... så mys!

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2008-10-30 19:11:31

Jäklars vilken middag! Hur gör du parmesanpaneringen? Steker du kycklingen i ugnen eller i stekpanna? Jag blev helt läskad fastän vi precis ätit middag här! Jag tror jag låter mig inspireras av dig! =)

Postat av: Spessartin

Publicerad 2008-10-30 19:33:36

Det där måste jag bara prova!



Jag skäms för att säga det - men vi åt Stinas kyckling med ris och färdig svampsås idag. Det blir så när vi är trötta efter jobbet, då brukar inte lusten och orken vara på topp för maglagning, men jag brukar försöka ta igen det till helgen!

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-30 20:23:53

Jaa!! Jag vill gärna se filmen!!!! Vet inte vilken dag som passar bäst att ses. Fredde jobbar till 18 hela helgen. Så antingen träffas vi med Lova innan 18 eller efter 18 utan Lova :) Du å mange kanske vill komma till oss imorrn????

Postat av: Tess

Publicerad 2008-10-30 20:24:54

ja vi kan ju komma t er imorron ! =) men tror du killarna vill se filmen? =S hehe

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-30 20:35:17

Nä dom vill säkert inte se den... hm...vi får kanske se en annan film å spara satc :)

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-30 20:38:17

Om du hittar där dom har piprensare, flörtkulor, träsaker man målar mm så finns dom där i små plastcylindrar. Men det fanns bara 2st askar kvar när jag köpte mina så det kan ju va slut. Du får fråga!

Postat av: alva

Publicerad 2008-10-30 20:51:42

Hejsan, : )

Vilken trevlig blogg du har! Undrar om du är intresserad av att få en ny och unik bloggdesign för halva priset (49:-) Isåfall kan du ju kika in i min blogg å höra av dig.

Kram,

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-31 10:28:35

Kommer ni och äter middag med oss ikväll? 17:00???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela