smultron på strå

Gott nytt 2010 !

Publicerad 2009-12-31 16:12:14 i Allmänt,



nu e jag done - 45 min före vi ska iväg....ooootroligt!



jag kör på lösfrallor ikväll - är det nyår så ska d ju vara glitter och glamour?!






haha min kassa kamera visar inte alls rätta färgerna nu när d e så mörkt.....kör på makeup stores " Goldglow" som bas och sen har jag gjort en lila sotning med make up stores " empire" det är ett lila eyedust fullt med MASSA glitter.

på läpparna har jagh lipglosset "Vide" supermkt glitter d med =)


nyårsklänningen blev samma klänning jag hade på jul....den e fin o funkar...=)






ÅRETS:


Nyhet: 
att fina T ska få sitt andra barn i mars/april! 

Kärleksögonblick:
Alla jobbiga stunder på sjukhuset med handhållning och stöttning, de ögonblicken är fyllda av varm kärlek.

Känslor:
  uj..jadu 2009 blev på många sätt ett otroligt jobbigt år...har nog varit mer negativa händelser/känslor än positiva...därför e jag rätt glad att ett nytt år börjar nu....en nystart liksom.

Seger:
Att jag numera kan ANDAS mig igenom en panikångestattack - DET krävs mkt kraft.

Plats:
Revet as always...ger mig alltid ro

Vardagsmys: våa tvspelskvällar e guld värda....de har tagit bort mkt oro =)

Helglyx:
mat av god kvalite, bra film avslutad med massa kramar med finaste <3

Flopp:
Ivf:n måsste jag nog skriva ännu ett år , 1 försök under hela detta 2009

Maträtt:  coc ay vin   o så potatis och parmesanpuren..den funkar till allt!


Dryck:
Ett kallt glas vitt vin  en varm sommarkväll..

Tv program: Ännu ett år skriver jag Gossip girl....avsnitten i maj var så otroligt fantastiska!! jag var i himlen om och om igen..


Skor: haha...flipflopsen...

Plagg: Jeans leggings...älskar mina mörka.....o så en härlig vid tunika till...mysplagg går före stil just nu....

Stillikon:
Lauren Conrad ligger fortf etta på min lista....

Accessoar:
vigselringen

Väska:
min nikeväska e min ständige följeslagare...

Makeup:
Make up store , särskilt eyedustsen

Träning:
haha vad?

Resa:
nada....

Drink:
hmm margaritas e ruskigt gott

Lyx: resan till england i vår med tanke på vad den kostar ;P

Butik:
Gina tricot och Make up store

Parfym: Puma- Woman   min favorit sen många år

Sysselsättning: jobbjobbjobbjobb 

Premiär: bröllop....vi var de första i vårt kompisgäng att gifta sig, pirrigt, spännande och alldeles underbart. I mars får vi gå på ett bröllop utan att vara huvudpersonerna....wow så kul!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-12-31 17:28:46

Jag vill önska dig världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!!



Nyårskramar från Anna

Postat av: Fia

Publicerad 2010-01-01 14:35:04

Kan man få se klänningen i sin helhet? Den ser jättefin ut. Gott nytt år... ska vi träffas i helgen som vi pratade om? - det vore kul.... :-)

Postat av: Malin <3

Publicerad 2010-01-01 14:50:34

Gud vad fin du är människa!! Vilka ögon <3

Postat av: Lena i Skåne

Publicerad 2010-01-01 15:54:27

Världens Bästa 2010 önskar vi er! :-)

Och du vad fin du är på bilderna - du ser ut som en vacker sagofigur! (Det är du i verkligheten oxå!)

Skicka ner lite snö till oss!

Kramar, Lena och Hannah!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-01-01 15:56:09

Både härliga och jobbiga stunder! Jag ser verkligen fram emot det här nya året som bara ska bli bättre!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela