smultron på strå

Nyårsaftonstradition

Publicerad 2009-12-31 14:07:05 i Allmänt,

Har varit o grillat med pappa och co. Vår nyårstradition som vi försöker göra varje år..trots väder och vind. Idag blåste det dock MKT och kallt...vi var ute kanske 50 min max...sen jag jag upp..kall och frusen...













d snöade en massa därav mörkret.....här e en av mina favoritplatser om sommaren....


















mysig tradition när vädret e bra =D


nu ska jag hoppa in i durshen o börja göra mig iordning.....vi ska till B & E..ett par i vårt kompisgäng o käka gott...dricka gott o ha en rolig kväll tillsammans...jag behöver verkligen det nu efter sista tidens lilla helvete.


Får se om jag skriver ngn årskrönika innan jag far....vet inte riktigt vad d skulle stå i den.... ;P

föressten,.har ni ngn nyårstradition?


Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2010-01-01 14:10:13

Jag vet inte hur många gånger man behöver göra en grej för att det skall vara tradition, men nu för fjärde året i rad har jag sprungit Sylvesterloppet på nyårsafton, så det är nog min tradition =)



Hur gick det med senaste uppläggningstävlingen förresten? Vem vann?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela