smultron på strå

UNDERBARA lördag!

Publicerad 2009-02-28 09:53:00 i Allmänt,

 vilken under bar dag det är! Jag vaknade vid 06 tiden ovh var klarvaken, solens strålar lyste mig rakt i ansiktet och ja....vilken känlsa ! Det känns som att våren är på väg och med den förändringens tid, vi ska ju bli man och fru för bövelen!  hihi


nu sitter jag och njutet av detta!






Ostbaguette från lokala bageriet som jag fyllt med massa gott, creme bonjour vitlök, krutrök alspånsrökt skinkas och massa tomater 'mums* Sen ska jag trycka i mig ett wienerbröd -  det är ju faktiskt ändå lördag! Dricker lite blåbärsthe, drickyoghurt och skas proppa i mig massa gojibär.


Idag jobbar m fr 11-15, trist  , jag hade tänkt mig in till stan, men orkar inte åka buss och alla som kan skjutsa är upptagna =( Hade tänkt  kolla på en klänning lr så till kvällens jobbsfest( M;s jobb)



Njut av dagen! den kommer inte tillbaka

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-28 12:19:26

Fredde håller på att hjälpa sin mamma flytta...och det lär väl ta ett tag...jag vill inte ta med Lova någonstans...hon har inte spytt ngt mer men är så snörvlig och så... Man hur som helst så när han kommer tillbaka så åker ja nog på konsum så då kan du ju följa med om du behöver handla??? Jag kan ringa! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela