smultron på strå

Utslagen

Publicerad 2009-02-28 14:22:28 i Allmänt,

hejje


Jag har legat däckad i soffan sen jag skrev senast och sen M for till jobbet. Jag är så trött , har ont i magen/äggstockarna, har astma och är allmänt låg.

Det blir väl kanske så när spänningarna släpperr och man börjar slappna av, jo jag e snuvig oxå.

Ikväll ska vi på M:s jobbfest på en italiensk restaurang som jag älskar, jag hoppas att det blir bra mat!


Måste nog börja fundera på vad jag ska ha på mig, funderar på ngn typ av klänning, ev den jag hade på nyår med en kofta över. Det är en svart axelbandslös ballongklänning, urfin..men den kanske är för formell?

ursh nä...ikväll hade jag nog helst bara legat hemma i soffan, men det är som de säjer - gratis är gott!



kram på er

Kommentarer

Postat av: Ljuvligt Hemma

Publicerad 2009-02-28 18:20:09

Men usch vad trist för dig... hoppas du kryar på dig & får en alldeles underbar kväll & fortsatt helg!

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-02-28 19:59:17

Hehe, man kan ju alltid gå dit och äta lite.



Säkert känner du så för att spänningarna släpper, det viktiga är nog att låta det komma och acceptera att det blir så ett tag... jag känner så nu när det är mycket på jobbet, att jag måste tillåta mig själv vara trött, jag tror det är det bästa för kroppen och själen nämligen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela