smultron på strå

Lite fredagslyx!

Publicerad 2009-01-30 19:10:05 i Allmänt,



Oxfile med parmesan, ört, potatis och palsternackspure  YUMS, till det åt jag rödvinssås och M beasås   ;P






Mina nya fina fredagsblommor, jag var modig och valde än annan färg än mina vanliga ljusrosa  , superfina.




Det här njuter jag av nu, en smaskig blåbärsdrink med bacardi lemon , måla naglarna och en ny choklad med havssalt, har ni testat att salta choklad ngn gång? Det smakar underbart!!!


ha en underbar fredagskväll!!

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-01-30 20:21:08

Jag gillar den där chokladen med chili väldigt mycket, den är supergod!



Måla naglarna ja, det skulle jag också behöva göra... hmm...

Postat av: Kakan

Publicerad 2009-01-31 08:13:24

Sv: Ja jag tyckte den va väldigt bra ansiktsmasken!

Haft en bra start på helgen so far?

Postat av: annette

Publicerad 2011-03-21 09:42:13

åh, vad 'r receptet ¨på den drinken? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela