smultron på strå

SKITSKITSKIT

Publicerad 2009-01-31 09:52:56 i Allmänt,

Vilken toppenstart på helgen, not...
När jag kom ner o skulle göra frukost och går in i vardagsrummet...ser jag min nya digitalkamera ligga i en pöl av ramlösa, kisse L har vält stora 1.5 litersflaskan som gått upp o ja.....   =(

Det positiva är väl att det inte var ngt vatten I kameran, den hade oxå vält...så den låg med displayen i allt vatten.....så d enda som d är vatten i är displayen..o inte sååå mkt... men d e ju störigt....annars funkar kameran.....


Tilläggas att jag inte har en kameraväska =( hade jag haft d hade d nog inte hänt ngt alls.....well...ska kolla efter en idag, men ingen garanti hade jag iaf....inte som gäller vattenskada sa M....

får väl köpa en ny då *suck*



Kameran ligger i trappen nu, där värmepumpen blåser ut o jag har satt den på över 30 grader....får se om vattnet försvinner..d vore ju drömmen...


Jag hade ju tänkt ha med mig kameran ikväll och fota Stora T och lilla T.....vem vet när vi får se dem igen eftersom de snart flyttar utomlands *suck igen*




jaja....

blä vad jag blev på dåligt humör

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-01-31 10:29:57

Appropå försäkringar - om ni har någon plusförsäkring i hemförsäkringen så är det sannolikt att den täcker detta. Jag ringde till LF för att kolla när jag köpt min kamrea, men det visade sig att om jag exempelvis tappar den i backen så att den går sönder, så tar hemförsäkringen det. Så kolla hemförsäkringen, den täcker mer än vad man tror!

Postat av: Fru Evelina

Publicerad 2009-01-31 23:50:15

ajajaj! inte kul sånt där!! känner igen känslan dock, när jag såg sängstommen ramla rakt ner i asfalten från lastbilen. Blä! haha...



kram

Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

Publicerad 2009-02-01 00:10:31

hoppas du får en bra söndag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela