smultron på strå

dålig updatering

Publicerad 2009-06-30 09:18:18 i Allmänt,

 man kan säja att jag njuter av det underbara vädret...här har det varit finväder sen förra veckan..och det fortsätter hålla i sig..-.i söndags var jag och M ute med båten på en strand med bror och <I...igår var jag ute med fina T, F L och N på en ö och solade och badade....man kan säja att jag tar vara på " här och nu"


Idag ska jag , bror och I fara ut till en fyr- ....det ska bli mysigt..





SKA GÅ NER OCH PACKA NU FÖR DE KOMMER OM CA 15 MIN..

HOPPPAS NI ALLA HAR D LIKA UNDERBART SOM VI!

KRAAAAAM

Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-07-01 09:28:25

Tack vännen :)

Det låter som du har en fantastisk semester. Snart dags för bröllop också, weii.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela