smultron på strå

Småkrasslig

Publicerad 2009-03-30 21:24:53 i Allmänt,

 ursh vad jag e seg, håller på attbli förkyld känns det som, ont i halsen och feberkänsla och massa snuva =(


Har inte gjort ngt alls ikväll , bara legat i soffan. Tänkte ta en isglass för halsen nu och sen blir det nog en varm dursh och sova....Just nu händer det inget kul så bloggen är inte särskilt kul.
Jag är trött och less.


MIn fina mamma piggade upp mig rejält i lördas med massa presenter, bland annat detta



Jättefina tulpaner






Monica alhlbergs picknickbok! Superhärliga recept








Jag köpte detta the(om det nu kan kallas det) mot min oroliga mage, ngn som testat det?










Vi var och storhandlade tidigare idag, det är SÅ skönt att fylla kyl frys och skafferi!








Jag köpte oxå färg och roller till målning av alla golvlister, jag ser INTE fram emot det!!! Men jag kan inte leva längre med mörkbrunmålade lister! Vitt ska de va !


Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-03-31 08:04:39

Har du smakat teet?? Var det gott??

Hoppas det känns lite bättre idag. Jag känner verkligen av timmen som vi "förlorat"...är så trött. kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela