smultron på strå

skitdag,skitliv

Publicerad 2009-05-29 18:22:50 i Allmänt,

men mina UNDERBARA barn(på jobbet) har verkligen gjort min dag... att få  deras varma  villkorslösa kramar gör att jag orkar...även fast jag inte orkar...förstår ni? 
jag har det bästa jobbet....att jobba med barn ger så mkt..!


ikväll tar jag d lugnt...ätit grillmiddag o dricker lite vin...M är på match..hans  pojkar(94?) spelat match ikv.
Imorron ska d bli varmt...täntke fara på stan en sväng på fm..o handla underkläder till bröllopet och  kanske lite nya kläder ;P

sen blir det sola av för hela slanten! Kanske ev jobba med trädgården.. men  det kan lika gärna vänta till söndag....imorronkväll ska vi på hårdrockskonsert på kajen....det kommer säkert bli kul!
kram på er alla raringar..o tack för era fina kommentarer om trädgården, jag har verkligen INTE gröna fingrar...om ni skulle se min mammas och min pappas trädgårdar....så skulle ni storkna.... de e SÅ duktiga!

<3

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-05-29 22:22:44

Jag skall också sola imorgon, försöka att inte grejja med trädgården utan vila, jag behöver det... så jäkla sliten...

Postat av: tess

Publicerad 2009-05-31 23:49:05

p97

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela