smultron på strå

Mys

Publicerad 2009-11-30 21:35:01 i Allmänt,

sitter i soffan ..typ halvsovandes...haft en riktigt jobbigt dag med panikångestkänningar fram tills typ 19tiden.....
men d har inte blivit ngt riktigt anfall av et så det är väl positivt...e helt slut iaf...så kl22 ska jag krypa ner i varma sängen o få mig välbehövlig vila.


ska dricka lite varm glögg( har halsont) och äta peppisar och lussebullar...
kan det bli mysigare? synd bara att det har spöregnat från tidig morron fram till nu...tänk om det bara varit minusgrader...vad fint det hade varit ute då




bjuder på en bild på mitt hår...har haft det i knut hela dagen o voila...!







älskar mitt långa hår...men d e på tok för slitet..har inte klippt mig på över ett halvår...så på fredag ryker det...kommer nog bli KORT..

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-11-30 21:42:44

Inte för kort va?! :) Det är jätte fint!! Kramis!

Postat av: Fia

Publicerad 2009-12-01 12:36:39

Det är så himla fint med det mörka underhåret mot de ljusa slingorna - härlig kontrast....



Kul med kort hår - du passar i allt - kommer du ihåg i gymnasiet när du hade jättekort.... du passade bra i det, fast jag antar att du inte har tänkt klippa det så kort nu. Ska bli spännande att se hur det blir.



Ska vi försöka gå och se bio snart som vi pratade om?



Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-01 13:16:01

Det blir spännande att se hur det blir sen!! :)

Å det ska bli så kul att ses på torsdag! Hur är det med förkylningen? Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-01 13:16:20

Det blir spännande att se hur det blir sen!! :)

Å det ska bli så kul att ses på torsdag! Hur är det med förkylningen? Kram

Postat av: Iris

Publicerad 2009-12-01 14:53:22

Vad fint du är gumman, så fint med håret :) Även jag har mörkt och ljust i håret nu och det är verkligen jag. Massa varma kramar! / Iris

Postat av: carolina

Publicerad 2009-12-01 23:09:21

åh vilket härligt fall du fick =) bolltäcket är superbra, och har fungerat mot min ångest. numera hr jag för vana att gå och vila på eftermiddagen, det hjälper. skriver min mejl i denna kommentar. tänkte höra om du är medlem på familjeliv? :)

Postat av: carolina

Publicerad 2009-12-01 23:09:49

alltså, du kan svara p åden frågan i min mejl såklart, haha =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela