smultron på strå

Fredagslyx

Publicerad 2009-10-30 21:24:39 i Allmänt,

nya blommor på bordet







god middag , fläskfilegryta med rosepeppar och sparrispotatis...






nya marabou vinter






lindts nyaste stjärna cocoschoklad...



Blir en riktig myskväll ikv...har på mig fårtofflorna..mjukisbrallor och en varm skön scarf... har just avnjutit en lång varm dursh..för jag var rätt stel och hade ont i ryggen.. Om man nu ska se ngt positivt med allt som hänt är det ju att min kropp skickar mkt tydligare signaler än förr OCH att jag märker dem tidigt =)

M jobbar hela helgen....trist.....eg skulle vi ha varit på filmkväll ikv..men d blev flyttat till imorronkväll...

jag kommer nog inte göra många knop.. har två överfulla stora tvättkorgar....så d ska väl göras...men annars blir d lugna gatan...jo koka lingonkolan blir d nog imorron ist..orkar inte ikvälll...kanske att jag bakar pajer imorron oxå.... hmm d låter rätt mkt ändå.....BORDE börja baka pajerna snart så jag inte gör allt sista veckan...DÅ kommer jag bli sönderstressad....


men som sagt nu njuter jag av att det är fredag o att jag e ledig...=) nästa vecka händer en spännande sak som vi väntat 6 månader på....



tids nog blir det bra...jag intalar mig själv det varje dag.. jag lever här och nu



kram på er o ha en underbar helg!!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-31 10:55:00

Åh vilken fredagkväll gumman, sånt lyx! Ja jag är stolt, man måste lyssna på sin kropp och dess signaler och ta dom på allvar.



Men hur mysigt är det inte med att kunna elda i brasan då? hade kunnat gemycket för att ha en kamin hemma.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela