smultron på strå

Massage

Publicerad 2009-09-30 21:25:48 i Allmänt,

idag var jag ju på massage, halvkroppsmassage bestämde jag mig för....nacke,axlar ,rygg,svank, armar och händer.....det var bara Så skönt och så behövligt...hon som masserade har själv gått igenom precis samma sak som jag...så bara det...jag bestämde iaf att jag ska unna mig en massage per vecka from nu...o bokade nyh tid  redan nästa fredag....tror det kan vara bra...känner mig väldigt trött och avslappnad iaf...jag hade en hel del spänningar sa hon....konstigt...;P




Sjukt ändå hur mkt som måste hända för att man ska ta tag i sitt liv och för'ndra det till det bättre...jag har verkligen insett hur dåligt jag mått/mår...men nu ska det bara bli bättre!



Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-01 07:04:14

Ja det är sjukt...men samtidigt är det ett stort steg att kunna erkänna en sån sak för sig själv när man är mitt i det...

Tycker det låter som en härlig pan att börja gå på massage!! Ha en bra dag idag vännen! <3

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-10-01 08:22:41

BRA Tess! =)

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-10-01 15:47:14

Bra inställning att du vill ta tag i det och göra det bättre! Då kommer det också funka och det kommer bli bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela