smultron på strå

Onsdag

Publicerad 2009-09-30 10:16:00 i Allmänt,

gud det är redan onsdag...tycker dagarna går så fort,....trots att jag inte gör ngt alls i princip...


Nu ligger jag i soffan..o  ricker varm choklad o ska se nyaste Gossip Girl......sen idag ska jag få helkroppsmassage...M skulle eg gått(han får det av sitt jobb varje månad) men han fick inte det för sin naprapat...så då tyckte han att jag behöövde det ist.....det stämmer säkert..men ja jag tycker d e lite obehagligt när ngn stryker  mig på ryggen...men för just min stress och spänningshuvudvärken e d säkert bra.....ja d e väl så...ibland måste andra få fatta beslut åt mig....jag kan inte käma på hela tiden o aldrig ta hand om mig...



jaja hursom....här i norrland e d kaaallt...men soligt....så i em efter massagen blir det nog en liten längre prommis....

vad gör ni?`jobbar antar jag...


kramis

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-09-30 10:45:52

Nehejdu här jobbas det INTE Tess! =) Jag och killarna har precis varit på dagis och träffat fotografen. Casper och Lucas har blivit fotograferade och nu är de hemma och leker i lekrummet medan jag dricker kaffe i soffan. Bra att de leker själv en stund! =) Sen blir det en cykeltur till centrum för att handla lite och få lite friskt luft. Underbart med cykelkärra så man kan ta båda barnen! =) SKÖNT med massager Tess!

Postat av: Greta

Publicerad 2009-09-30 11:52:30

åå en masage skkulle jag också behöva men liksom du känns det för privat liksom att någon annan skall röra på en, men det är väll bara huvudet som spökar för en.

Idag har jag en ledig dag och vädret är kallt och soligt, kommer att tillbringa den i bloggarnas värld och på ryggen hos mina hästar tror jag.

Ha det bra.

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-09-30 15:22:48

Jag är också soffliggare och jag håller med - dagarna bara går, blir bara en suddig grå massa. JAg vet inte ens vad jag gör riktigt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela