smultron på strå

Ego shopping /julklappar

Publicerad 2010-12-28 21:20:34 i Skönhet & Mode,

lite mer till sminksamlingen denna månad ;P












3 nya potgloss,den i mitten en julklapp från M

Potgloss sitter iaf enligt mig längre på läpparna än de vanliga lipglossen fr Mus..






Fuz är korallrosa med guldigt och rosa glitter












Imperial är brunrosa med skimmer och guldglitter












Rio är en  rosa nyans med guldiga inslag...jättesvår att fånga men ursnygg...den påminner om Macs pigment "rose"











Blush ,  Oh So Fresh är orangeaprikos med glitter, tyvärr kunde jag inte fånga den exakta nyansen....jäkla ljus!










Cybershadow  Gold  och Irresisstable ( irresistable är  matt ljusrosa )














Min allra första MAC ögonskugga, Woodwinked , en skimrig ljust bronsguldfärgad, den är mkt ljusare än på bilden....passar perfekt till mina blå ögon...









Bare study paint pot , används som primer/bas för ögonskuggor










de två första läppstiften(lady gaga ) vann jag billigt på tradera....ibland har man flyt...








white trost och maked paris







Party line är nog min favorit av de tre....supersnygg mörk röd nyans utan att bli för mörk.











blev tipsad om dessa två masker, green tea och spirulina.....blev oxå sugen på att teste den med charcoal..








Lustreglass Love nectar , en persikofärgad nyans med rosa och guld glitter



Av M fick jag de två cybershadowsen, och rouget och en lipglosspot....duktiga M som aldrig köpt smink åt mig tidigare ♥

NU längtar jag till att få göra iordning hobbyrummet...det kommer bli så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela