smultron på strå

Gårdagens må bra

Publicerad 2010-01-30 12:29:46 i Mat och bak,














igår var M ute på galej, så jag hade en riktig hemmamyskväll.....åt goda räktoast, eldade i kaminen och myste med missarna...


Imorse vaknade jag med tjock och ond hals....nu känns det dock bättre...efter lite varmt kaffe och en härlig långdursh..


Ikväll ska jag till finaste vännen T som ska laga middag åt mig...ska bli så ärligt o komma hemifrån lite o njuta av hennes sällskap..jag blir så lugn av henne.. ♥


vad  ska ni göra ikväll??

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-30 20:31:37

Åh vad goda dina räktoastar såg ut, blev riktigt sugen nu.



Vi har varit på middag hos mina föräldrar idag så vi har nyss kommit hem. Nu blir det film tittande resten av kvällen och kanske lite stickning samtidigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela