smultron på strå

NyttNewNeue

Publicerad 2010-07-31 10:50:39 i Skönhet & Mode,

var på en liten shoppingtur igår...hittad elite saker , både på rean och lite annat smått och gott...






har spanat på dessa handdukar jättelänge o nu var de nedsatta till halva priset, dock fanns de inte i blå bakgrund som jag hade velat ha..men svart funkar det med !!









en mysig randig halsduk/scarf från hm, denna har jag oxå suktat efter ;P Kul med lite färger










en jättestor randig mys scarf, den blir perfekt ruskiga höstdagar...


















märks det att jag är en sucker för randigt just nu? hehe ..den sista tröjan är mörkblå..inte svart som det ser ut...










köpte dessa för 49, ursprungspriset var 149..så jag tjänade ju en hunka ;P









ett par jeans för 199, de är tajta och perfekt mellanmörk tvätt....perfekt till en lång cardigan eller en vit tröja...







stora svarta örhängen , tyckte de var så coola...







har detta halsband så jag var bara tvungen....de är så söta! Dock kommer jag inte ha de tillsammans..blir bara för mkt kitch då....








dessa har jag oxå tittat på länge...älskar de längst upp de är spetsiga




ja d var det jag fyndade igår...e riktigt nöjd..nu ska d inhandlas lite nya koftor och jag skulle vilja ha ett par ljusbeige chinos...







Kommentarer

Postat av: Malin <3

Publicerad 2010-07-31 19:01:57

Läckert!! Nu blev ja allt himla shoppingsugen ja me ;0)

Postat av: Malin <3

Publicerad 2010-08-03 12:58:28

Hoppar in med en middagskram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela