smultron på strå

Ego girl

Publicerad 2010-03-31 20:04:46 i Skönhet & Mode,

har köpt lite nytt smink bland annat...har kommit på en del saker jag vill köpa i london...lite mac smink, häftiga lösögonfransar o lite läppglans och nagellack( butter london tex.) Det blir kulk....mindre än en månad kvar nu.....ska bli så    s k ö n t med miljöombyte...vi behöver båda komma iväg på minisemester och få andas lite...IVF karusellen och missfallet har tagit hårt på oss.....tror och hoppas att vi får en liten nytändning..




en ny grej som jag faktiskt väntat på ska komma ut...jag tycker d e sååå fint med fransk manikyr..men skulle aaaldrig fixa d själv med frimålning...dessa klistrar man bara fast å målar sen!










testade ett nytt topplack för mitt opi var slut..d här var helt ok...torkade snabbt osv...men opis slår allt.... blir sååå fin yta! i love opi






ny mascara....älskar maxfacors "teleskopic"  , denna var helt oki...blir fina fransar men behövs mkt mascara för att få d fint....






nya lösögonfransar...=) När vi åker t london ska jag hamstra...de har huuur cola somhelst...fjädrar korta, långa...färgade osv...








URBRA eyelinerpenna....flytande...e sååå lätt att göra snygga linjer! Jag tränar fortfarande..men d e så mkt lättare än med typ niveas  som jag använt i mååånga år...

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2010-03-31 21:39:30

Jag har testat de där mallarna, men tycker inte det blev jättebra. Med lite träning kan det bli rätt bra på frihand faktiskt, men ibland slutar det med att jag hysteriskt skriker efter M som får komma med nagellacksborttagning och tvätta någon nagel som blivit helt åt h-vete.



Kul med sminkshoppnig, jag vill också shoppa smink!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela