smultron på strå

SatC

Publicerad 2010-05-28 16:14:22 i Skönhet & Mode,











Nu e jag färdigmejkad, använde den mörklila "Dita" från makeupstore bland annat o gjorde en lila sotning....kan nog bli lite glitter på innan vi far känns d som ; P







ögonskuggor




eyedusts och glitter








rouge







läppstift och potgloss








flytande eyeliners och lipgloss






orkade bara ta fram mina nagellack från MUS
















Smink"bordet " står redo för tjejjerna som kommer ikväll...jar har lovat o sminka alla 4 st ;P...


vi ska äta gott , ev dricka en cosmopolitan eller två å sen ta bussen in till stan o gå å se filmen.....


idag har varit precis som jag sa  till migsjälv och tänkte igår...en underbar dag.... ♥    ♥

Tänk vad positivt tänk kan göra....det ska bara bli bättre o lättare from nu...d har jag bestämt..livet är för underbart för att man ska gå å vara lessen o negativ hela tiden.....flyt med istället...det är en förjäkla bergodalbana så skrik med!!





hoppas ni får en lika trevlig kväll som vi =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-28 20:44:23

Åhh vad mysigt det låter, är inget avis.. :) Och helvete vad många ögonskuggor du har, GE MIG!



Ha så kul och rapportera betyg på filmen sen!(Hahahaha, skrev först ha så kuk. :D)



KRAM

Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-28 22:33:48

Åh herregud vad du har smink, fina färger och allt :-)



Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll!

Postat av: Fru Larsson

Publicerad 2010-05-28 22:59:45

Jiiiisses vad smink du har, tror jag äger 1% av det ;-) Hoppas att ni får en sjukt trevlig kväll :-D



Kram kram



Maria

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-29 14:22:12

Hoppsan sa vad smink!! När hinner du använda allt det?? =) Jag är villig att ta donationer om du blir less nån färg. Hi hi. Borde rensa mitt, gammalt som gatan!! Hoppas du hade en underbar kväll, jag och Fredrik firar 11år tillsammans idag, men blir som vanligt en kväll hemma. =P Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela