smultron på strå

Borttappad.

Publicerad 2010-11-23 21:25:35 i Allmänt,



Hoppas att det är så..att mina tårar snart är slut.


Är så himla trött hela tiden, det måste vara årstiden, idag bokade vi resan till thailand..det känns underbart , det är en bra morot när saker känns jobbiga. Sol, värme, vita stränder och massa kärlek.



Annars rullar det på, jobbar som mest..har massa utvecklingssamtal, möten , julförberedelser osv. Kanske inte är så konstigt att jag är trött ändå ;P


Jag har iaf nedräkning till söndag då jag äääntligen "får" ta fram alla julsaker, det ska bli såå kul och så mysigt. Jag ska försöka fokusera på denna julen och inte förra, men det är svårt stundvis...vår lyckligaste jul nånsing..... men d betyder inte att denna inte kommer vara bra heller....
"Försöker" se de bra sakerna .


Nu ska jag hemmaspa:a lite, M for just på sen träning så jag passar på =)

kram på er alla fina som trots urdålig bloggning senaste månaden ändå orkar kika in.

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2010-11-25 08:40:07

Gott med thailandsresa!



Känns som om de allra flesta är trötta och slitna nu. Det är nog årstiden och en intensiv höst, känns som om alla har fullt upp på sina jobb hela tiden...

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-25 15:17:08

Härligt med en Thailandsresa. Skickar en massa kramar till dig <3

Postat av: Therese

Publicerad 2010-11-27 10:36:29

Underbart att få komma iväg till Thailand :) Vart i Thai ska ni? Borta länge?



Må bättre, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela