smultron på strå

Idag är det Fredag

Publicerad 2010-10-29 18:12:26 i Allmänt,

M har åkt bort, han skulle på ngn middag med styrelsen i fotbollslaget.... så jag e helt själv ikväll...









har tänt våra pumpor som står så fint på bron......första gången vi testade faktiskt...e rätt pilligt o kletigt..men fint blir det......pumpafröna rostade jag i ugnen i 250 med lite salt på....blev sååå gott..smakar lite som popcorn tycker jag =)


Spelar massa lugnt spamusik  o bara njuter..idag e första dagen som jag känner mig någorlunda pigg o sugen på mat.....


ska tända lite ljus o sen ska jag se nyaste greys


kram på er!!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-10-29 20:53:29

Dom blev ju superfina gumman!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-10-31 09:29:02

Den till vänster är underbart söt! Mysigt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela