smultron på strå

DagensTodayBlajblaj...

Publicerad 2010-09-30 23:16:21 i Skönhet & Mode,



dagens shopping...tanken var att jag skulle handla för de presentkort jag fick när jag fyllde tant...tyvärr hittade jag inte så mkt på Mias...så d blir nog julpyntsshopping där senare i november...kul det med...=)







fick presentkort på Bodyshop av mina bästa tjejjer  - ett vanligt lipbalm som jag faktiskt behöver ,. dry lips no more säje rjag bara! sen att det luktar helt jäkla underbart är bara mer plus ;P








en doftnyhet...de hade 4 eller 5 nya dofter...denna luktar helt underbart...väldigt "rent" typ i clean cotton stilen fast mkt godare.....  man kan även använda den i rum eller i typ undekrläderslådor....   100 ml(som kommer räcka lääänge) kostar 125...väldigt  prisvärt tycker jag!








en härlig tubhalsduk fr GT , som  jag suktat sedan förra vintern...urmysig och varm....







en simpel tshirt att ha på jobbet.... kul att variera sig lite ;P













ursöt burk som förmodligen kommer att vara i köket, kommer att stå på en hylla vid fondväggen. Den ska fyllas med bland annat dessa....







Ursöta bull/muffinsformar...ena med kanelbullar på o de andra bara jättesött mönster...


här ska det minsann bakas i höst!!!





finfint kakeldekor...som användes såhär,






insynsskydd i badrummet.... ( nu skulle bara väggarna vara vita , de är beigerosa...fy )








en enkel grå långkofta..perfekt nu till hösten med en klänning och grova strumpbyxor till.....





sedan mumsade vi goda räkmackor ...härlig torsdag helt enkelt! =)


har haft ett litet dipp men jag känner mig gladar eoch gladare för var dag som går...den känslan är underbar ♥

Kommentarer

Postat av: Malin <3

Publicerad 2010-10-01 15:03:24

Älskar när det rör på sej här inne Tess, tack för alla fina tips ;0)Nu känner jag ännu mer shoppingsug ju ;0P kramen te dej min tjej <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela