smultron på strå

Äntligen hemma!!

Publicerad 2011-04-24 08:19:24 i Allmänt,




lite brunare, lite blondare och väldigt utvilad....vi kom hem igår vid 15 tiden och sen for vi först till min pappa och sen M:s föräldrar....

Inatt hade jag svårt att sova och gick tillslut ner till soffan.....vaknade vid 05tiden o kunde inte somna om...så jag ligger nyduschad i soffan och bara slappar.....om en stund tänkte jag gå ut i trädgården och reka...

Det känns fortfarande konstigt att vara hemma...längtar tillbaka och vi vill båda åka dit...o vara där länge! Vi har verkligen haft en underbar semester ♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-24 09:49:26

Jag är så glad för att ni fått ha en underbart härlig utlandssemester. Det är ni värda!!

Kramar igen....

Postat av: Spessartin

Publicerad 2011-04-24 09:56:11

Det låter som om ni haft en riktigt skön och välbehövd semester!

Postat av: Malin <3

Publicerad 2011-04-24 20:04:33

Som jag har LÄNGTAT efter dej Tess!! Så glad jag blev när jag fick se "pepparkakan" där i soffan =) Du är ju för skråen nästan svart ju =P Härligt att ha Er tebax!! Som sagt, har tänkt på er dagligen. Stor kram och hälsa goa missarna och M <3

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-25 09:39:11

Vad brun och fin du är! Ni verkar haft en underbar semester. Välkommen hem!



Kram

Postat av: Lillkråkan

Publicerad 2011-04-25 11:22:48

Shiiiiit, nu vågar jag inte sitta bredvid dig på jobbet (någon kan ju missta mig för en albyl;). Härligt att höra att ni haft det underbart, vill veta aaaaallt :-)



Välkommen hem å ses imorgon :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela