smultron på strå

5 positiva saker just nu

Publicerad 2011-01-26 23:46:12 i Allmänt,








Ett av mina löften till mig själv vid årets start var att försöka vara mer positiv och se det bra istället för det dåliga, försöker därför peppa mig varje vecka med att gå igenom det som är bra just nu. Såhär känns det denna vecka ;P






♥ Det är kul att jobba igen, jag känner mig kreativ och inspirerad


♥ Vi får middagsgäster på Lördag, var riktigt längesen vi hade det senast,planerar 3 rätters och ser verkligen fram emot det!



♥ 11 veckor kvar till Thailand! Det är min morot just nu...tänker på det så fort jag blir lessen/ negativ



♥ Att jag släppt på alla måsten hemma och lyssnar till min kropp när den behöver vila (framsteg!)



♥ Vårens alla nya underbara nagellack som kommer ut nu

Kommentarer

Postat av: Mikaela de Ville

Publicerad 2011-01-27 14:56:32

Det tror jag är en riktigt bra "terapi". Se det positiva. Och jäklars vad avis jag blev på Thailand där i horisonten. HÄRLIGT!

Kram!

Postat av: Spessartin

Publicerad 2011-01-27 20:27:57

Bra att lyssna på kroppen, det är så oerhört viktigt, men också så oerhört svårt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela