smultron på strå

Semester

Publicerad 2011-07-15 14:33:33 i Allmänt,












underbara soliga och varma dagar har jag haft! Har snart gjort min andra vecka av fem och jag börjar redan ha ångest för att komma in i jobbvardagen , sjukt va ;P... iaf så kunde inte semestern börja bättre..här i norrland har vi haft superväder! Det har blivit många stranddagar med mkt sol och bad...helt underbart!

Ändå är det ngt som inte riktigt stämmer, har haft ångestkänningar  flera dagar och jag känner mig rastlös i kroppen.......

för att sysselsätta mig lite de dagar som vädret e dåligt ( typ som idag) så har jag bestämt mig för att äntligen göra iordning hobbyrummet...jag kan inte vänta en evighet på att det ska komma in ett barn i familjen, jag har ju ändå hur mkt smink och dyl som tar sin plats...så det blir nog bra...
De bruna väggarna ska målas antikvita och ena långsidan ska få prydas av denna superfina tapet




jag tror det kommer bli superfint...har fortf saker från ikeatrippen förra oktober som väntar på att få bli uppackade och göra ngn nytta...

ett lagomt litet sommarprojekt som kan bli jättefint!


Må väl ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela de Ville

Publicerad 2011-07-18 17:06:43

Härliga semesterbilder och tyg fint som tusan! Hoppas ångesten håller sig borta fina du så du får fler härliga dagar med nära och kära. Ta hand om dig!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-19 22:40:11

Vilken sjukt snygg tapet!



Vaddå bara tre veckor kvar?! :) Min har inte ens börjat, men har ändå bara tre veckor.. :)



Njut och pyssla i lugn och ro vännen!

KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-26 10:27:29

Hej!



Svar: NEJ!



Men det känns som om att det är något i görningen.. det är då ett som är säkert. jag tror jag lever farligt . . . !! :D



Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-27 22:27:54

Heeej, om du vill följa med till nya bloggen måste du lämna en mailadress, hittade ingen.. :/



Kraam

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-27 22:27:56

Heeej, om du vill följa med till nya bloggen måste du lämna en mailadress, hittade ingen.. :/



Kraam

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-08-05 14:19:59

Hej! Trillade in hit av en slump och har läst lite om vad ni har gått igenom. Det måste vara fruktansvärt jobbigt för er! Vet inte vad jag vill säga men även fast jag inte känner dig så skriver du så gripande så jag dras in i dina känslor. Vill du ska veta att jag tänker på dig/er!

Styrkekramar från Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela