smultron på strå

Söndagen

Publicerad 2011-05-29 23:56:00 i Allmänt,





Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov som en stock! 

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Såg upplösningen på Inglorious basterds

Det sista du sa högt
: Ni är ju knäppa båda två (När rorran åt chips från M;s mun)

Det senaste någon sa till dig:
vi pratade om en skådis i filmen.

Vad har du druckit idag: Fanta, mer päron, kaffe

Vad var det senaste du åt: en pärondaimglass

Vad var det senaste du köpte: lite sommarkläder

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit med lite smuts på

Vad är det för väder hos dig nu: regnigt som fasen

Godaste glassmaken: Alla sorters sorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nä men attraktion

Sover du tungt
: ibland, oftast inte...är väldigt lättväckt

Drömmer du mardrömmar: jo, flera gånger per vecka..beror mkt på hur jag mår för tillfället.

Trivs du med ditt jobb: Älskar't!Sen finns det väl alltid delar man tycker mindre bra om ;P

Favoritklädsel: Klänning eller jeans med en tshirt

Favoritlåt just nu
: My heart is refusing me , med Loreen...( jag spelade den jättemkt i thailand..så den betyder mkt)

Vad ser du om du tittar till höger: M:s fötter och en vägg

Vad gör dig glad just nu: Att semestern snart är här! 

Vad ska du göra härnäst:
Borsta tänderna och sussa..

Höger eller vänsterhänt
: Höger.

Humör just nu:
trött,illamående och lite lessen

Favoritgodis: surisar och allt med körsbärssmak!

Kläder just nu:
Ett par svarta leggings och en grå lång tshirt med vitt collegetryck

Sommarplaner: Vila, äta gott och må bra

Hur många kuddar sover du med: Minst 2 , helst 3

Spelar du något instrument: haha, näe jag är inte det minsta musikalisk.

Morgon eller nattmänniska: hmm..svårt det där...men ofta har jag inte svårt att kliva upp tidigt på mornarna ( börjar ju jobba 6.15 vissa dar) men jag kan vara uppe länge oxå...det beror helt på dagsformen.

Vad är viktigast för dig: Kärlek ,min familj.

Är du kittlig:
Japp , suuuuperkittlig!

Snarkar du:
M borde svara påd etta , men jag tror jag gör det, särskilt när jag e förkyld eller har druckit mkt vin =)

Stjärntecken:
Jungfru

Äckligaste insekten
: Stora spindlar med hår

Längtar du mest efter just nu:
Sommar! ( och såklart barn..men det gör jag ju jämt)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-06-02 23:09:13

Jag har varit dålig på att läsa bloggar och skriva, ser att jag missat en massa här. Många kloka ord, livets erfarenheter gör en starkare....och det är väl så att om man vill kan man vända mycket till något positivt. Inte så lätt, men du är fantastisk och ni kämpar och är starka. Kram å natti från mig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela