smultron på strå

Gott nytt år!

Publicerad 2008-12-31 16:33:28 i Allmänt,

Nu e jag fixad o klar, finklänningen på...förrätten e nästan klar, det känns toppen! Nu hoppas jag bara på en bra kväöll utan jobbiga tankar som vill ploppa upp...jag och finaste M ska fira in det nya året med våra älskade vänner som är så OTROLIGT värdefulla!  Det SKA bli en bra kväll!!

Mamma - jag är så lessen för att jag "missade" er idag..hade gärna velat ge dig en nyårskram...du är den bästa mamman som finns! älskar dig  <3

Pappa -  det är så otroligt mysigt att ha våra traditioner tillsammans...även om jag frös idag så var det msyigt...ha en underbart skön kväll och hoppas att abborren blir gudomlig! *Älskar dig! <3


Brorsan - Vet inte om du och ida läser detta, men ta det lugnt i backarna....hoppas ni har det skönt däruppe och att ni njuter av hotellfrukostarna, ta hand om er o mys nu!! <3





Min fina klänning.-.det är en stor prasselkjol.. underbar  200 pix på rean!

  




Här är från tidigare idag då vi grillade.....mys




GOTT NYTT ÅR MINA UNDERBARA LÄSARE!!!!


Kommentarer

Postat av: Ante & Ida

Publicerad 2008-12-31 17:06:05

Hej hopp!

Vi sitter nu på Högfjällshotellet och snön yr runt om oss. Vi har testat att åka skidor i 10 dm lössnö idag och jag tokkraschade! Ida har bildbeviset! Annars så har vi nog kraschat lika många gånger jag och Ida :)



Snart ska vi gå till guldbollen (Stella Polaris) och äta gott!



GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-01-01 10:06:11

Hoppas att ni hade en underbar nyårsafton! Jag är väldigt nöjd med vår som var väldigt anspråkslös.

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-01-01 10:06:16

Hoppas att ni hade en underbar nyårsafton! Jag är väldigt nöjd med vår som var väldigt anspråkslös.

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-01 14:10:35

Ja det är verkligen en underbar klänning!!!! Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela