smultron på strå

Tisdagar e bäst!

Publicerad 2008-09-30 20:14:45 i Allmänt,

Då kan jag se serier som Gossip girl och Heroes som gått på måndagen i usa....jäj!


Kom just hem fr pmöte....17.30-19.30...drygt.Men nu blir d mys i soffan framför Heroes och en italiensk sallad med oliver, parmaskinka och kyckling   =D



Jag har börjat längta efter IKEA, ska bli så mys att få komma iväg...måste bara få veta vilken tid bussen far...M trodde kl 8...tyckte d lät sent men...


Ska sitta imorronkväll o skriva NER hela min lista...;P


ha en supermysig kväll!


Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2008-09-30 21:09:56

Ja, den fanns i några fler tror jag, typ svart och grått kan jag tro.

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Publicerad 2008-10-01 16:16:41

Hallo1 Älskar din blogg ju,uppdatera mera bara så är jag kvar! Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela