smultron på strå

utslagen

Publicerad 2009-02-28 22:46:31 i Ivf,





Anne Geddes







ikväll har varit en riktig jobbig kväll, maten var helt okej , men jag borde ha stannat  h e m m a .

Förrätten gick bra, men vid huvudrätten hade jag så ont och sådana kramper i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, att jag sedan hade tagit på mig ett par (redan) tajta jeans var ju ett BIG mistake!

Nu har jag precis tagit en lång varm dursh o ska krypa ner under varma täcket och hoppas magontet går över. Jag VET att det är livmodern som jobbar för att få bort all vätska( efter alla hålen fr äggblåsorna) . Men det är riktigt jobbigt nu.


Idag är det föressten ruvardag 1 som det så fint kallas

kram på er sötisar och vi hörs imorron!
natti

Kommentarer

Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Publicerad 2009-02-28 22:49:09

Jag gud vad det kändes ;0( Hoppas det går över snart. natti å sov så gott <3

Postat av: Spessartin

Publicerad 2009-02-28 23:14:57

USch, hoppas att det släpper snart. Sov gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela