smultron på strå

What a day!

Publicerad 2009-03-31 22:31:48 i Allmänt,

puh..jag e helt slut..först en riktigt tuff dag på jobbet, sen hem...fara ut  o köpa pennor , M hade nämligen hämtat ut detta paket, gissa vad det ääär!





SÅ  vi for hem till finaste Tineling och hon hjälpte mig att sätta ihop dem (Tack gumman!!!!)


Nu har jag suttit i nästan 2 timmar och skrivit adresser..jag e helt slut...ska hoppa in i durshen och sen blir den sängen och denna





och sen  nyaste gossip girl ( det är ju ändå tisdag ;P )




hoppas ni mår bra!




KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-04-01 14:42:33

hej hej! Hoppas du har det bra idag! Nää du behöver inte oroa dig att jag tycker det blir för mycket...det är bara kul att hjälpa till!! kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela