smultron på strå

underbar dag!

Publicerad 2009-05-30 17:52:30 i Allmänt,

på alla sätt och vis... hihi!
Klev upp vid 09 tiden o solade fram till 11..sen for jag och M in till stan..jag hittade en bh som jag ska ha under bröllopsklänningen och ett par jättefina trosor...så nu e d avklarat ! =) 






 Shoppade en jättefin blå klänning fr gina..







och ett vanligt blått linne...jag älskar de här långa linnena..de funkar till allt!





på hm köpte jag ett par till pyjamasbyxor...fast kortare...man kan vika upp benen ännu mer...




På mias köpte jag jordgubbsglasen som jag suktat efter sedan förra sommaren..jag ångrade Så att jag inte köpte dem..o nu hade de fått in dem igen..tror nog jag ska köpa skålarna oxå....




tillslut hittade jag sängkläderna som  jag letat efter...precis rätt mönster och nyans! På åhlens...de kostade  iofs lite mer men  jag tror de kommer vara värda det.....jättemjuka och lite gammeldags ;P


ikväll kommer bror och I hit...vi ska äta grill och sen far vi in till stan där det är konserter på kajen ;P ska bli mys...vädret är bara så härligt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-31 10:01:40

Supersnygg klänning!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-01 06:57:07

Vad mycket snyggt du shoppat! Tack för att ni kom igår...Lova fick världens bästa kalas! ;) Kram!

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-06-01 12:18:12

Alltså klänningen var ju HEEEELT underbart Tess! Men du det där långa linnet, har du hittat det på GINA också eller? Jag söker efter ett sådant nämligen...=)

Postat av: Tingeling

Publicerad 2009-06-01 17:39:47

Så vackra saker!! Underbara glas också! :) Tack för din fina kommentar på min blogg och stor kram till dig. Styrka till beskedet du fått, vad det än må vara.

Maila mig gärna på [email protected] om du vill eller orkar berätta/få utlopp för dina känslor.

kram

Postat av: marlene

Publicerad 2009-06-05 00:05:39

Åh vad härliga grejer du shoppat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela