smultron på strå

London baby!!

Publicerad 2010-04-28 22:36:50 i Allmänt,






kvällen har gått åt till packning och lite vindrickande.... inte varit ett dugg stressad utan mest förväntansfull.

Imorronbitti "måste" jag kliva upp vid 04.30 så jag tänkte försöka sussa nu....huga... kommer ta med bärbara  datan, kameran osv...men jag vet inte hur mkt jag kommer orka/vilja blogga..ni får se....annars hörs vi när jag kommer tillbaka ;P



Kollade  på yr.no ikväll..och  stämmer den prognosen kommer vi ha regn ALLA dagar....men vi får hoppas den är fel ;PÅ annars får vi göra det bästa av det ändå...men d hade varit mysigt att få göra en picknick i Hyde Park ....

kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-29 12:24:15

Hoppas att du får en riktigt trevlig resa och att yr har fel!

Postat av: Jennie <3

Publicerad 2010-04-30 08:43:10

London är underbart =)!! Ha så trevligt!

Kram från Mora!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-04-30 10:14:35

Hoppas verkligen på bra väder och att ni har det jätte mysigt!!! Det ska bli så spännande att få höra och se bilder från er London-vistelse sen! Kraaaaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela