smultron på strå

Sicko

Publicerad 2011-08-29 22:39:30 i Allmänt,




Lagom till hösten så kommer alla förkylningar...så trist....Har nog avverkat alla filmer jag velat se och är lagomt uttråkad nu...men det finns gobitar med hösten oxå...bara att få ta fram alla murriga ljuslyktor och  dukar i höstiga färger...jag längtar tills löven börjar skifta i de vackraste färger och jag längtar efter att få gå en kall morgonpromenad och sen komma in och värma sig med en varm kopp choklad...


det finns mkt att se framemot denna höst..och jag är tacksam...tacksam för allt jag får uppleva och att jag vaknar varje dag frisk.

I köket ligger massa trattisar och karljohansvampar på tork...

har jag sagt att hösten är min favoritårstid?..



Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-08-30 21:14:45

Tack för din kommentar i min blogg ang nedregleringen! Du anar inte hur skönt det var att läsa att det troligen inte är någon fara och att det löste sig för dig i den situationen. :-) Hur går det för dig? Är ni på gång med IVF-försök i höst?

Postat av: Spessartin

Publicerad 2011-08-31 20:34:28

Håller med dig - hösten är en favoritårstid! Det är så himla fint på hösten. Här har vissa björkar börjat bli gula, det är så vackert!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-09-01 16:30:42

Hej!

Ja precis, jag menar umeå. Jag hade bra upplevelser där under behandlingen.. Alltid varit snabba att svara på mail osv, men det var då det. Nu när jag måste betala nästa själv så väljer jag nog Falun.

Ha det så bra, kram!

Postat av: Malin <3

Publicerad 2011-09-05 15:53:02

Falun är BÄST säger en som fått hjälpen därifrån =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela