smultron på strå

Ont i hjärtat.

Publicerad 2011-12-29 19:41:00 i Gravid hösten 2011,

Dog lite inombords när jag förde över bilder från systemkameran....tydligen så hade jag kvar bilder sen oktober/början på november...det var MASSA inredningsbilder osv....o så plötsligt dök denna bild upp....ni ser inte på bilden för jag har täckt för det...men jag ler från öra till öra...





vi har just berättat för våra familjer här....tror jag är i v 12 ..om datumen på kameran stämmer..det sa bara poff de sista veckorna ...innan var jag mest bara svullen...

with every heartbeat...

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-12-29 21:07:31

Orden räcker inte till. Så orättvist!



<3

Postat av: Hella

Publicerad 2011-12-29 23:25:46

Förstår att det måste vara outhärdligt att se bilderna och det är så fruktansvärt orättvist! Men nu vet ni iallafall att du kan bli gravid och bära ett barn, så även om det inte gick hela vägen denna gång så KOMMER dagen när ni har er lilla bäbis hos er! Förstår att det är en klen tröst men ändå viktigt att tänka på. Du KAN bli gravid! Skickar massor med Styrkekramar till dig och din fantastiska man. Tur att ni har varandra i kampen!

Postat av: Längtan

Publicerad 2011-12-30 08:50:01

Förstår det. Det händer att jag kollar mina bilder i telefonen eller på datorn utan att jag tänker mig för och där finns både magbilder, bilder på gravtest och annat gravidrelaterat. Det gör så ont. Ibland räcker det att se en bild utan att magen syns, men att jag vet att bilden är tagen när jag var gravid för att man ska må dåligt.



Kram

Postat av: Längtan

Publicerad 2011-12-31 13:06:38

Jag tror inte att man ska radera bilder eller slänga graviditetstesten. Trots allt visar de på något positivt - att man lyckats bli gravid... Det är, i alla fall för mig, otroligt stort!



När skulle du haft BF?



Med hopp om att 2012 blir ett bättre år.

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-15 15:39:34

Hej, har läst på din blogg. Själv har vi genomgått 3 insiminationer, och skall snart genomgå vår andra IVF. Vi har blivit tipsade om att göra akupunktur, såg att du hade provat det. Undra om det hjälpte dig?

Grattis till att du är gravid:)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela