smultron på strå

Längtan

Publicerad 2011-09-28 21:42:23 i Allmänt,




finns så mkt jag längtar till, bla Opi:s  julkollektion "the muppets" finns flera lack där som jag kollat ut, ja jag är lackoholic jag vet! Blev lite påmind då jag såg bilden här ovan...detta är cake pops..ngt jag adrig provat på men som varit otroligt poppis i bakvärlden ;P

Längtar till första snön

Till Alla julklappsinköp

Tills vi flyttat ner sovrummet och monterat nya garderoben

Tills första advent...

Till allt julbak och alla lukter....kanel, vanilj, saffran och granddoft!

finns mkt och längta till och framförallt..vara tacksam för att man får uppleva det ännu ett år..

Kommentarer

Postat av: Malin <3

Publicerad 2011-09-29 09:42:20

Du har så rätt Tess. Vi har mkt att se fram emot, speciellt Ni. Kan dock tycka att tiden går för fort! Vart finns den där bromsen jag vill dra i?! Har en grabb som blir 14 nu i Nov. och vart tog DEN tiden vägen?! Nä nu vill jag att det ska sega ned lite granna så vi bara kan få njuta och slappa ett tag. Stor kram te dej gumma. Detta ska bli Er höst och vinter =)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-29 16:27:11

Jo, jag vet. Bättre med ett par kanonägg, än många halvtaskiga... Trodde bara det skulle vara fler eftersom jag hade så många blåsor!



Jag längtar också efter snön, och framförallt december med allt som hör till då.



Hoppas du har en härlig dag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela