smultron på strå

Den skönaste fredagen på länge.

Publicerad 2012-12-14 21:42:13 i

Tror bildtexten ovanför sammanfattar min känsla just nu , varför göra det om du inte blir lycklig av det?!
 
den här veckan har varit sjukt jobbig av flera olika skäl. Stressigt på jobbet, mkt privat , mkt tankar om barnlöshet - det känns som jag är på väg att ge upp nu , orkar inte ens kontakta kliniken längre , det säjer mkt om viljan liksom. Jag vet inte, Gud lr livet försöker kanske säja ngt , detär kanske inte meningen .. Det kanske finns ngt annat för oss , för mig här i livet . Jag vet inte hur länge jag ska oka vara lessen varje jävla dag, längta så att hjärtat   Värker varje jävla dag

Kommentarer

Postat av: Kicks

Publicerad 2012-12-15 00:16:40

Hej!
Kikar in då och då och har följt er kamp länge! Kan inte ens föreställa mig hur ni mår men förstår att längtan och sorgen måste vara outhärdlig! Ni har ju (vad jag förstår), som läkarna säger, goda chanser att lyckas eftersom du bevisligen blivit gravid men står ni också samtidigt i adoptionskö? Jag tänker, i min värld skulle längtan efter barn vara det absolut mest centrala. Att få bli mamma. Sen kanske inte hur barnet kommit till skulle vara det absolut viktigaste. Jag skulle nog dra i alla livlinor som fanns samtidigt skulle jag tro... Eller hur tänker ni kring det? Dela gärna med dig av hur ni tänker om du vill och orkar! Önskar er verkligen all lycka och att ni snart snart får bli mamma och pappa till er alldeles egna lilla stjärna! Stor kram

Postat av: Ida

Publicerad 2012-12-18 09:05:07

<3
skönt att få ta del av dina tankar igen. Tyvärr har jag inget vettigt att säga mer än att skicka en tanke.

Postat av: Spessartin

Publicerad 2012-12-18 16:07:19

Vilken klinik är det som ni går till?

Vi har varit hos Fertilitetscentrum och jag uppfattade dem som mycket proffsiga. Jag kände mig helt trygg med dem och tvekade inte en sekund på deras kunskap eller beslut vad gällde vår behandling.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela