smultron på strå

Friday night lights..

Publicerad 2013-08-30 17:59:10 i Allmänt,

haft en fruktansvärd tung vecka på många plan, men nu äntligen har jag maken tillbaka vid min sida...oj så skönt!!

Ligger i soffan, nyduschad med min nya stickade långklänning och ett glas väl kylt vitt. Hoppas att helgen kan ge mig lite tillfällig ro då jag haft dagar med svår ångest och hjärtklappning, andningen väldigt ytlig och mkt gråt..blä jag önskar mig bort...bort från detta liv och till ett annat då allt blir som jag vill....när ska en människa få nog av att utstå å mkt prövningar? Just nu är jag knäckt och trasig,,,men jag hoppas att jag kan vända detta..funderar på stora livsändringar men man ska ju våga ta steget.

nu ska jag försöka släppa veckans jobbiga stunder iallafall för en stund och mysa med min älskade älskade man <3

Kommentarer

Postat av: Spessartin

Publicerad 2013-09-02 10:09:02

Jag tror att lite större livsändringar är bra och energigivande. Ibland kan man behöva ställa sig själv mot väggen och sedan bara förvåna sig själv och göra en omfattande förändring. Jag tror inte att det någon gång är negativt.

Postat av: Kakan

Publicerad 2013-09-24 10:40:43

Hittade precis din blogg och känner igen mig så himla mycket av det du skriver. Jag är mitt uppe i min andra ivf, har satt in ett ägg och nu blivit överstimulerad. Är sjukskriven och ligger och tänker och deppar här hemma. Känner i hela kroppen att det kommer att bli ett minus även denna gång. Varför ska det vara så svårt? Det enda som hjälper mig är att jag ser att jag inte är ensam om min barnlängtan. Tycker du är så rak och ärlig i hur du känner! Stor kram!

Svar: tack fina du, vad glad jag blir, det har alltid varit min tanke med bloggen, att den ska vara ärlig och spegla mina tankar, och kanske hjälpa andra som är samma sits eller i startgroparna för ivf mm. Hoppas du kan hitta hopp och styrka och att det hela går vägen, jag vet att det inte är lätt att tro, men försök! stor kram
Smultron på strå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela