smultron på strå

Autumn leaves...

Publicerad 2013-10-15 00:15:13 i

   
                                      
 
 
 
 
 
Ny design, ny start? ja kanske....vi får se....sen sist så har jag börjat må bättre, med hjälp av läkare och bra medicin...men det är bara enligt mig en tillfällig lösning...ska börja gå hos kurator och få prata av mig, få verktyg och förhoppningsvis hitta ljuset igen...för tro mig..det har varit svårt..
 
 Nu är det härlig höst med vackra färger och krispig luft, jag längtar så efter snö och jul! 
Denna vecka blir en kortare arbetsvecka då jag tagit ledigt fredag, ska nämligen åka bort över helgen med några fina vänner och nya bekantskaper. Ska bli så skönt och jag längtar!
Annars är det roliga middagar, ikeaweekend och lite smått och gott som väntar, ja denna höst är nog inte så tokig trots allt!
kram på er
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela