smultron på strå

äntligen fredag

Publicerad 2009-10-30 11:37:14 i Allmänt,

sitter på jobbet, har lunchrast...äter just nu en underbar kolapaj...vi har ju fredagsfika.....suupermumsig va den!


Skönt att d redan e helg igen...har varit en rätt jobbig vecka...Igår o idag jobbar jag som sagt...förkylningen e nästan helt borta..lite hes o lite snuvig bara.....


Har kvar min akupunkturnål i örat..o den jobbar för fullt....E  bara sås tolt över migsjälv...igår kunde jag andas mig igenom en panikångestattack..behövde inte ta ngn tablett lr ngt alls... tycker jag var riktigt duktig!


SÅ....vad hände ri helgen då? njae..inget speciellt eg...vi ska ha filmkväll med några kompisar imorron..o jag ska väl kanske...börja baka lite inför kalaset...täntke göra 2 västerbottenpajer....de kan man ju frysa ner...funka rju perfa...o ev 2 kycklingpajer... men allt beror på om jag har lust och ork...


Slutar 16 idag....o äääntligen får vi hem våran nytvättade(förhoppningsvis) bäddmadrass....hoppas bara den inte har krympt...lr att fodralet har krympt...


min rygg börjar faktiskt känna av av vi legat i sovit i en soffa i över en vecka nu....




annars då??

jag e supersugen på julpyssel, julinredning o allmänt göra om härhemma..tapetsera funderar jag på att göra...i"matsalen"


men vi får väl se   ;P



vad har ni för helgplaner?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-30 12:58:23

Jag är stolt över dig gumman! Du är stark :)

KRAM

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-30 13:18:42

Å vad synd...vi ska på badhuset och bada och äta middag där idag. Kommer väl hem när dom stänger typ. Men vi får ta det en annan gång. Får se till att boka in lång tid i förväg ;) Vad ska ni se för film?? Kram!

Postat av: Emma Andersson

Publicerad 2009-10-30 18:01:57

Men skämtar du, kolapaj? Ge mig! Det där med akupunktur kanske man skulle prova, skulle behöva lugna mina nerver..



Ha en trevlig fredagkväll!

Postat av: Fru Evelina

Publicerad 2009-10-30 18:20:48

hoppas helgen blir supermysig för er!

kramar

Postat av: carolina

Publicerad 2009-10-30 18:21:47

jag är också sugen på julpyssel och sånt, äter "marabaou vinter" för fullt! vad duktig du var, visst är det skönt att veta att man KAN klara det där hemska stunderna? här blir det en lugn kväll med tacos, och imorgon blir det utgång med tjejerna för min del...

kolapaj lät smask!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela