smultron på strå

Tisdagsmys

Publicerad 2010-04-27 22:54:52 i Allmänt,
















vi var som sagt o shoppade lite i eftermiddags....bland annat blev det dessa macarons med hallonfyllning..tyvärr
var de lite av en besvikelse för det smakade absolut itne hallon...bara vit choklad typ.... funderar på att prova o göra en sats själv..här hemma...men d verkar vara lite knepigt.... vet att Mia Örhn´s recept har  verkar vara riktigt bra...
















köpte även detta bubbelgumsrosa nagellack...ska testa d imorron...då får ni se bilder...







jordgubbarna var underbara..stora och smakade SOMMAR!! Tänk vad så små saker kan göra en heltrist dag till så mkt bättre...











testade en ny iaf för mig ramslösa  " Smultron" jättegod var den......


mår mkt bättre nu både till kropp o själ...min öronnål jobbar för fullt och gårdagens akupunktur ger resultat d känner jag....

Blev dock ingen packning... har lagt fram allting  så jag kompletterar imorron o packar ner i väskan... idag had ejag ingen lust...satte  mitt välmående före faktiskt....sitta i soffan o njuta av underbar musik o  rogivande saker.....det är livskvalitet för mig...


vi har badat missarna ikväll..de måste ju vara hela o rena när de ska till farmor o farfar i helgen ;P   Jag blir lika förvånad varje gång hur starka de små filurerna är i sina tassar...hehe jag fick mig ett gott skratt ikväll o d var så skönt   , dock inte lika kul för missarna =)



nä nu ska jag gå ner o  lyssna på Lene marlin, har ni hört  " You will cry no more" ?? den är underbar!!!

Kommentarer

Postat av: carolina

Publicerad 2010-04-28 13:35:36

mia öhrn är ju jättebra, såg när hon gjorde macrons på "efter tio", det verkade inte så svårt faktiskt, och dom är ju så fina, dom bakverken :)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-28 22:08:12

Ha så kul i London nu!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela