smultron på strå

Kommentarer

Postat av: gammal "borttappad" klasskompis

Publicerad 2011-12-03 16:01:20

Har läst din blogg lite...

Det gör mig så ont av att läsa om allt lidande ni har tvingats gå igenom under alla dessa år!!! Varför, varför finns orättvisan!!? Du/ni finns ofta i mina tankar, och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt erat lidande får ett slut nu, och att ni får känna den stora lyckan istället...

Postat av: tjockismamman

Publicerad 2011-12-10 07:54:16

Beklagar det som hänt er det är hemskt att förlora någont såå hemskt mycket efterlängtad...

Hoppas o ber till högre makter att ni får uppleva den stora lyckan att bli mamma o pappa...



//Tjocismamman

Postat av: Längtan

Publicerad 2011-12-11 18:22:28

Tack för din kommentar på min blogg.

Jag beklagar det du behövt gå igenom och jag kan ärligt säga att jag vet vad du går igenom.



Mejla till mig så kan vi diskutera mera: [email protected]



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela