smultron på strå

Operation: Rädda håret

Publicerad 2011-12-28 19:18:23 i Skönhet & Mode,



har bara hört gott om Aussies produkter, så därför tänkte jag kolla hur bra denna är, mitt hår är som en riskvast just nu, slitet av färgningar/blonderingar....av att legat i nästan en hel månad...förmodligen massa vitaminbrist osv... så nu hoppas jag att denna dunderkur gör sitt och räddar det lilla som är kvar....

Är det ngn av er som har ngn bra inpackning/kur mot riktigt slitet hår? Tips tas tacksamt emot!

Kommentarer

Postat av: Fru Larsson

Publicerad 2011-12-29 18:43:22

Jag använder Lanzas Trauma treatment, skitbra som man sätter i håret efter man tvättat det och låter det vara kvar. Finn hos Liss :)

Postat av: carro

Publicerad 2012-01-02 13:23:24

Hej! Jag håller med om att Trauma treatment från Lanza är väldigt bra. Morroccan oil treatment är också jättebra att ta i efter att man tvättat håret. Ett shampo, balsam och inpackning som jag använder och som räddat mitt hår heter absolut repair från loreal, brukar finnas hos frisörer.. Ibland äter jag lite extra vitaminer för håret också, tex hårkontroll. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela