smultron på strå

Fan, fan ,fan!

Publicerad 2011-11-22 21:06:22 i Missfall,




En sämre dag idag, tårarna tycks aldrig sluta rinna. Var så naiv att jag trodde jag (kroppen och psyket)  skulle orka med en storhandling, försökte peppa upp mig med att köpa lite julpynt men vem lurar jag?
Det spelar ingen roll hur mkt jag pyntar,bakar eller köper julklappar, den här julen kommer vara förjävlig och jag vet inte hur jag ska orka med den, den här julen skulle ju allt vara perfekt...nu är jag tillbaka i det bottenlösa mörka hålet jag befunnit mig i 7 år..


allt jag gör förknippar jag med graviditeten, senast vi storhandlade var jag gravid, tex...sånt får mig totalt sänkt. Alla minnen, allt... jag kommer ALDRIG mer ha de mjukisbyxorna jag hade när vattnet gick,  hur skulle jag nånsin kunna?!...

total mörker..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-22 22:18:57

Fina fina du, önskar sååå att jag kunde ta bort det onda och göra allt bra!

Skickar massa varma kramar iallafall <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela