smultron på strå

Helvetet...

Publicerad 2011-11-16 13:41:04 i Missfall,

där befinner jag mig nu känns det som, det är idag 5 dagar sen vi förlorade vår bebis, vi hade just gått in i v 14.
(trodde aldrig jag skulle skriva i denna kategori igen - nånsin)

Jag har aldrig varit såhär lycklig som jag varit under de senaste 2 månaderna, efter lyckat vul i v 9 så började jag tro...jag har skrivit små opublicerade inlägg här ända sen äggplock...ska skriva ner historien sen, mest för min egen skull..nog för att jag aldrig kommer glömma....

kommer aldrig glömma den fina ultraljudsbilden vi fick förra tisdagen, på vår perfekta 6 centimeters bebis..som sparkade och vinkade till oss...
Kommer aldrig glömma när jag kände att vattnet gick i väntrummet på akuten - och att jag bara satt på toan  och skrek rakt ut..

Jag befinner mig i helvetet och jag vet inte om jag någonsin kommer bli hel igen.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-16 20:47:10

jag är så himla ledsen för eran skull. Önskar att det fanns nåt jag kunde göra för att lindra eran smärta. Men du ska veta att jag finns här för dig. Det ni har gått igenom ska ingen behöva gå igenom.



Många styrkekramar

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-17 11:34:18

Det gör så ont =( Åter igen - varför ska en del få lida så?! Varmaste kramen från mej <3

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-19 18:22:23

Finns inget att skriva men vill ändå skicka en tanke till er som sitter i den djupaste sorg.

Kram

Postat av: Greta

Publicerad 2011-11-22 19:37:29

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela