smultron på strå

Smärta

Publicerad 2011-11-17 08:05:22 i Allmänt,




Har haft ont ända sen 02tiden...vet inte när det ska gå över..är det någon som vet någon hur lång tid det tar efter en skrapning? Man tycker ju att det värsta ska vara över, är så less på att ha ont...både själsligt och kroppsligt...

Kroppen är så trött, jag känner ju det...sover hela dagarna och vaknar på eftermiddagen... jag är sjukskriven en månad till att börja med...känns skönt att inte stressa tillbaka som jag gjorde förra gången...

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-11-17 09:32:27

Haha ja, det är cod som gäller här också! Killar killar killar, dom blir aldrig vuxna på ett eller annat sätt ;) Vi får nog helt enkelt låta dom hållas. Massa varma kramar!

Postat av: Erika

Publicerad 2011-11-17 10:53:19

Jag tänker på dig och önskar att jag kunde göra något för att lindra din/er smärta. Det gör så otroligt ont att mista något som man redan från första stund älskar så innerligt.



När jag hade det senaste missfallet så hade jag otroligt ont tills de hade skrapat, sen hade jag ont i några dagar till och fick komma på efterkontroll så jag inte hade en infektion. Tycker du ska höra av dig till kvinnokliniken, de har akuttuider och är riktigt professionella där.



Ta hand om dig vännen!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela