smultron på strå

Hur ska jag göra?

Publicerad 2011-10-19 21:54:24 i Allmänt,









har just nu noll inspiration att skriva..vilket ni förmodligen märkt...vill inte ta bort bloggen för det är så många minnen, tankar och känslor...tror helt enkelt min inspiration får komma tillbaka...hoppas på snart..men det tror jag...november och alla förberedelser inför julmånaden kickar säkert igång mig igen...

Ingen ivf på g...känns otroligt långt bort...

matlagningen går sådär..försöker ..men på veckorna blir det snabb mat som går fort..

är så trött om kvällarna så orken för bloggen finns inte riktigt...kanske vänder när snön kommer så det blir lite ljusare ;P

Garderobsmonteringen går åt helvete , M har pajjat sin rygg....


Vi lever i kaos..kläder o grejjer överallt..o jag håller på att bli tokig...



Ja , det var väl en lite sammanfattning av  hur det är nu.....

;P

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-10-20 09:50:09

KRAM fina du! Vi finns här när du är sugen på att blogga igen, för sluta, det kommer inte på frågan! ;)



Kram

Postat av: Spessartin

Publicerad 2011-10-20 21:01:25

Låt bloggen vara om du känner för det... den finns ju där, och det är DIN blogg där du skriver när du vill och känner att det är rätt...

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-20 21:49:02

Kramar till dig!

Säger som alla andra, låt bloggen vara ett tag om du känner för det, den finns ju ändå kvar om du sen skulle ångra dig och vilja komma tillbaka!



Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-24 21:13:08

Åh, tack så mycket för din kommentar! :) Verkligen hoppas att det ska gå jätte bra, såå nervös!

Ja, dom är verkligen underbara i Umeå! :)

Tack så mycket för lycka till hälsningen!

Kommer att ligga där och tänka på dig och dina ord: "Nervöst och häftigt och var det inte värre än så här.." ;)

Men, det kommer nog att gå bra och häftigt kan jag tänka mig att det är! :)



Kramar



Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-24 22:03:02

Vi har haft båda två vi med, men har haft dr Sol flest gånger. Men båda är lika underbara och känner mig trygg med dom båda! :)

Ja, men visst självklart är det så, absolut.. Tror att jag har ganska hög, men återstår ju att se då.. ;) Men det ska jag komma ihåg, tack så mycket för tipset. :) Bra att dom är så pass snälla ändå, annars har jag fått för mig att dom brukar vara ganska så stränga när det gäller att få mer, men kanske är annorlunda vid sånna här tillfällen..?!

Haha.. Ska försöka, brukar ju vilja se vad dom använder sig utav, men när du säger så där så tror jag att jag struntar i det. Skönt att få tips utav nån som har varit med förut, så jag tackar så hjärtligt! :)

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-26 20:56:22

Tack så jätte, jätte mycket för din kommentar och dina snälla tips! Även fast jag inte känner sig så är du underbar! Så snäll och omtänksam! :)



Ja, men då ska jag vara det! :) Tack! Kändes bara så jobbigt när dr J sa att vi eftersträvar 10-15 stycken och ut kommer "bara" 7. Men är hur nöjd som helst och längtar som en tok tills på fredag! Hoppas att det i alla fall finns ett fint guldägg som väntar på mig!?

Ja, men det kommer nog att vara sååå värt all smärta sen!! Då går jag och längtar på morgondagen så denna smärta ska ge med sig.. ;)



Ja, det var verkligen jätte synd ju! Men man kan inte få allt och en vacker dag så kanske vi träffas ändå på ett eller annat sätt. :)



Kramar!

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-27 18:03:00

Den ska funka nu! :) Blev en massa strul och fick göra om fyra gånger.. Men nu ska den funka! :)



Kram

Postat av: Mikaela de Ville

Publicerad 2011-10-30 23:02:21

Hoppas energin återvänder snart. Kram!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-02 14:18:42

LÅt den vara kvar och så skriver du bara när du känner för det <3 kramar till dig från mig <3

Postat av: Malin <3

Publicerad 2011-11-08 22:50:45

Kram te min goa T <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela