smultron på strå

Julen hos oss

Publicerad 2012-01-06 15:38:20 i Inredning,

vet att jag e liiiiite sen på att lägga ut dessa bilder, men bättre sent än aldrig...hemma hos oss går julpynten oftast i vitt, guld eller silver..men några dekorationer finns i rött.... jag har med åren blivit mer och mer vit i min inredning.. det är en bra bas sen kan man ha färgglada detaljer till som man kan byta ut beroende på årstid och lust...



tänkte visa några av mina favvisar här hemma....svårt med ljuset för det är ju såå mörkt..men ni får stå ut med det...









jag har alltid haft en förkärlek till änglar, denna gumma köpte jag förra hösten, tycker änglar ger en känsla av hopp..vet inte varför.






min "Lilla" ängeltjej...har många år på nacken...säkert 5...köpte den till första julen i huset....










denna köpte jag samma år, en ägenpojke fast i rött... de är väldigt långa båda två....






denna söta tomte köpte jag faktiskt i år....det behövs inte så mkt pynt tycker jag utan de är de små detaljerna som gör det...den här fick sitta brevid en stor vit vas på en vit byrå




detta är bara en liiiten del av allt...men några favvisar.... julen kom och gick..och jag överlevde..jag hoppas att nästa jul är den sista utan barn men vet att verkligheten förmodligen ser annorlunda..men för nu så hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-06 16:47:04

<3 Jag förstår om mina ord inte hjälper dig så mycket men du ska veta att jag hejar på er iaf och tänker på er ofta!



Ni är verkligen värda en resa, förstår att du längtar! :)

Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela