smultron på strå

Ord som ger mig kraft och inre ro.

Publicerad 2012-01-07 08:51:00 i Inredning,



Denna hänger i köket, ser den ofta, och begrundar orden...





Kan ni gissa vart denna hänger ? ;P På ett fönsterhandtag i vilket rum?






denna hänger på ett fönsterhandtag i vårt nya sovrum, detta är oftast det första jag ser när jag vaknar.. <3




Detta väggord betyder så mkt, det är säkert 4 år och jag kommer aldrig ta bort det. Det är i hallen på väg till vardagsrummet





Denna ligger brevid en vit ikeavas under tvn i vardagsrummet...





Denna står på en vit tavelist i vardagsrummet tillsammans med massa vita ljuslyktor från sia..


Detta är några av alla texter vi har härhemma, jag tycker inte jag har för mkt..det blir inte plottrigt..men man blir påmind...och jag blir ofta insiktsfull när jag ser dem...

Kommentarer

Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Publicerad 2012-01-09 08:54:19

Dom är jätte fina, alla! Vart har du hittat dom?



Jag använder mig av en Canon Eos 550D och objektiv 50mm f/1,8.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela