smultron på strå

Överlevnad

Publicerad 2012-01-16 23:46:21 i Allmänt,

image description



Detta är 3 e veckan som jag är tillbaka på jobbet , förra veckan var jag hemma 2 dgr för jag åkte på magsjuka , typiskt ..men mitt immunförsvar e säkert jättelågt efter allt.

Det är ingen lätt match att "komma tillbaka " till hur allt var "innan" ...sömnen är på tok för lite mellan 2-5 Tim per natt , förutom helgen då jag kan sova ut..jag är inte alls på långa vägar återställd varken fysiskt eller psykiskt , men jag antar man måste börja någonstans. Jag kämpar på varje dag som går .


I mars åker vi tillbaka till Thailand  och det får vara min morot att orka leva vidare just nu.

kram på er!

Kommentarer

Postat av: Iris

Publicerad 2012-01-17 14:24:38

Skickar lite varma kramar till dig gumman.. <3 Låter härligt med Thailand, själv har jag en dröm om att åka till New York någon gång... :) Låter även som att rutiner hjälper för dig till en del. Eftersom jag själv gått igenom svåra kriser så är det föga tröstande att "det lättar sen" Så jag fann också hjälp i rutiner. Äta regelbundet, komma ut varje dag och att sova samt sköta om hygien osv.



Tänker på dig och hoppas du får en bättre dag idag. Varma kramar!

Postat av: Liselott

Publicerad 2012-01-17 22:32:22

Du tycks vara på rätt spår. En riktig klycha -jag vet- men att orka/ta en dag i taget är gott nog. Och livsviktigt att ha något att se fram emot. Allt gott till dig och din man.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela