smultron på strå

And so it goes on...

Publicerad 2012-06-05 00:21:07 i Allmänt,

Bloggen ligger verkligen långt ner på priolistan just nu och har väl i ärlighetens namn gjort det i minst 1 år, men den betyder mkt och jag har inte hjärta att ta bort den, för den har hjälpt mig så mkt genom åren.. Jag hoppas jag ska hitta lust att börja blogga ordentligt igen- men det är svårt när man mest är ledsen/negativ och tycker att det bara är dravel att älta samma sorg hela tiden, även fast jag stundvis har mått otroligt bra av att skriva av mig så känns det än mer påtagligt när man skriver om samma jävla hjärtesorg om och om igen.

Jag klarade mig genom bf dagen, bättre än vad jag trott faktiskt, väntar bara på att smällen ska komma - för det gör den förr eller senare , jobbar på , det är så jäkla mkt på jobbet nu , så hur sjukt det än låter så längtar jag efter semestern. Jag som "nyss" haft 3 veckor i värmen liksom. Men de gav inte riktigt den ro och jag är inte lika utvilad som förra året . Vad DET beror på är ju rätt uppenbart men jag hade nog en stilla förhoppning där iallafall. Att resan skulle läka , men det är inte så lätt. Den var bara ett steg på vägen.

Här uppe känns sommaren låångt borta , men jag hoppas den dyker upp lagom till semestern. Vi har inga planer , bara vila och vara, kanske blir ngt spontant , vore ju trevligt.

Har fixat och piffat lite härhemma under våren som jag tänkte visa er, det är för mig viktigt att ha ngt att pyssla med när jag mår som sämst , få ngt annat att tänka på ett tag. Sen är det ju alltid kul att se förändringar här hemma oxå ;)

Sömnen är väl sisådär , på veckorna toppar jag kanske 4 Tim/ natt om jag har tur, det går i perioder det där och jag är väl sen några år rätt van med sömnlösheten, tur jag har paddan jag kan ligga och pilla på när det blir svårt att sova.

Missarna , särskilt L har blivit så tillgiven, han tar hand om
Mig- kryper nära , följer mig ofta, kurrar djupt och länge och ser till att jag blir lugn, ville bara visa er en bild jag tog förra veckan när jag satt i soffan , mot slutet hängde han ner över min hals och mot mitt knä , fina lilla älskling...


Kommentarer

Postat av: Greta

Publicerad 2012-06-05 10:25:38

Så fina ni är, måst säga du ser bra ut utan smink.

Postat av: Malin <3

Publicerad 2012-06-10 06:16:52

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela